Kas pole mitte mõnus minna reede õhtul kallimaga välja ning nautida head-paremat, selle asemel, et pärast pikka töönädalat pliidi ääres higistada? Restoranis söömas käies võivad aga menüüs olevad ahvatlused ja köögist tulev hea aroom panna sind unustama igapäevast tervislikku toitumist. Isegi, kui toidukoha menüü rõkkab kalorirohketest roogadest, ei tähenda see, et sa peaksid ohverdama saleda vöökoha. Need trikid aitavad sul oma kaalunumbrit säilitada ka väljas süües.

1. Palu, et rooga kohandataks sinu soovi järgi. Kui sa ei tarbi muidu rasvarohkeid toite, ei ole ka mõistlik seda teha väljas süües. Ära karda paluda, et kokad teeksid roa sinu soovile vastavalt. Näiteks, kui menüüs on praetud toode, palu, et seda grillitaks. Kui kõrvalroaks on friikartulid, palu köögivilju. Samuti võid paluda väiksemat portsjonit või suuremat kogust salatit. Enamus restorane on täiesti valmis su soovile vastu tulema.

2. Telli kõigepealt salat. Kui kardad, et menüü ahvatlused kisuvad sind üle sööma, trikita oma mõistust, tellides kõigepealt köögiviljasalati. Nii ei ole kõht pearoa tellimisel enam tühi ning ei ole ka soovi tellida ülemäära suur portsjon.

3. Tutvu menüüga enne välja minemist. Enamikel toidukohtadel on veebikodu, kus on kirjas menüü, mõned kirjutavad välja isegi toitumisalase teave. See võimaldab sul otsustada juba enne välja minemist, kuhu sa üldse sooviksid minna ning säästab üleliigsed kalorid ja ajakulu.

4. Naudi toitu ja söö aeglaselt. Selleks, et täiskõhutunne tekiks, läheb lausa 20 minutit, mis tähenda, et võid enesele teadmatagi süüa rohkem, kui tegelikult vaja oleks, eriti, kui menüü on täis maitsvaid toite. Alusta aeglaselt eelroogadega ning liigu alles siis toekamate roogade juurde.

5. Joo toidu kõrvale vett. Vesi on enamikes restoranides tasuta ning seega võid vabalt paluda toidu kõrvale vett. Juues vett tekib täiskõhutunne kiiremini ja väldid taas võimalust, et sööd ülemäära palju.

Kõige tähtsam on tunda end hästi ning mõelda oma kehale. Kui sa ei ole toidu kaloraaži osas kindel, küsi teenindajalt täpsustusi ning ära pelga tellida enda soovide järgi kohandatud toitu.